قیمت  ایزوگام دلیجان

قیمت ایزوگام دلیجان

ایزوگام,قیمت ایزوگام دلیجان,ایزوگام دلیجان,ایزوگام شرق دلیجان,صادرات ایزوگام,فروش ایزوگام دلیجان,خرید ایزوگام
قیمت  ایزوگام دلیجان

قیمت ایزوگام دلیجان

ایزوگام,قیمت ایزوگام دلیجان,ایزوگام دلیجان,ایزوگام شرق دلیجان,صادرات ایزوگام,فروش ایزوگام دلیجان,خرید ایزوگام

پخش ایزوگام شرق دلیجان در استان کرمانشاه

پخش ایزوگام شرق دلیجان دارای استانداردهای معتبر بین المللی و دارای ضمانت بیمه ایران و ضمانتنامه کتبی ، در کرمانشاه و سراسر ایران.

کافیست با ما تماس بگیرید و محصول خود را سفارش و به آسانی درب منزل در سراسر کشور تحویل بگیرید.
ایزوگام به علت سبکی و مقاومت زیاد به تنهایی یک عایق رطوبتی کامل جهت موارد ذیل می‌باشد:

پشت بام‌ها
ایرانیت
پی ساختمان
استخرها
مخازن آب
کانال‌های آبیاری
سرویس‌های بهداشتی
سردخانه‌ها
سدها
پل‌های هوایی
پارکینگ‌های طبقاتی
لوله‌های آب گاز، نفت

شما می توانید جهت مشاوره رایگان خرید ایزوگام در تمام نقاط کشور و سفارش محصول خود و تحویل ایزوگام درب منزل در سراسر ایران ، از بخش تماس با ما ، با ما تماس بگیرید.


:: شماره تماس : 09183655579  و  09135290610  ::

قیمت ایزوگام پردیسان دلیجان در تهران


فروش
ایزوگام پردیسان دلیجان دارای استانداردهای ملی ایران و نشان ISO 9001-2008 و ضمانت پنج ساله بیمه ایران در تهران و سراسر کشور .  برای خرید کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

ایزوگام با کیفیت و درجه یک به جز استفاده از قیر اصلاح شده در آن به وسیله مواد پلیمری از هفت نوع ماده شیمیایی و کانی مانند تیشو،پشم شیشه،الیاف پلی استر و... استفاده شده است که در مقابل اسیدها و نفوذ گازهای شیمیایی و اشعه uv مقاوم می باشد

به همین جهت ما با ضمانت نامه کتبی ده سال کیفیت این محصولات را تضمین می کنیم و بیمه ایران نیز پنج سال ضمانت کیفیت این محصولات را نموده است.


جهت تماس و دریافت قیمت لطفا از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید تا دقیق پاسخگوی شما و ثبت سفارش شما مشتری محترم باشیم.

ضمنا قیمت ها بدون احتساب هزینه حمل می باشد. هزینه حمل با خریدار می باشد.


برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ما تماس بگیرید.



:: شماره تماس : 09183655579  و  09135290610  ::

مرکز پخش عمده ایزوگام دلیجان

مرکز پخش عمده ایزوگام دلیجان آماده فروش انواع ایزوگام در ضخامت های مختلف با توجه به نیاز مشتریان در سراسر کشور میباشد . جهت خرید و دریافت قیمت های به روز ایزوگام دلیجان همین حالا با ما تماس بگیرید .

دو نوع ایزوگام در بازار موجود است : تک‌لایه پلی‌استر که ظریف‌تر است و انعطاف بیشتری دارد، دو لایه تیشو و پلی‌استر که ضخیم‌تر است و به جای ظرافت و انعطاف ، استحکام بیشتری دارد.

ایزوگام چه تک‌لایه ، چه دولایه، ممکن است با روکش آلومینیومی یا بدون آن باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت‌بام را ایزولاسیون کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد ، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم ( فویل دار ) استفاده کنید.

اگر قصدتان عایقکاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است ، از نوع بدون روکش استفاده کنید تا اقتصادی تر باشد.


 شایان ذکر است همراه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف صنعتی ، سیستم های عایق بندی نیز پیشرفت فراوان داشته است که با نگاهی به گذشته های نچندان دور می توان این موضوع را بررسی نمود.

 در قدیم الایام از روش قیر و گونی و آسفالت برای عایق بندی استفاده می شد و نهایتا عایق پیشرفته امروز ( ایزوگام ) به دلیل امتیازات فراوان جایگزین روش‌های کهنه و قدیمی شده است.

فروش مرغوبترین ایزوگام های دلیجان

فروش مرغوبترین ایزوگام دلیجان دارای استاندارد CE اروپا و ISO 9001-2008 و پنج سال ضمانت بیمه ایران و ده سال ضمانتنامه کتبی ، در سراسر ایران.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع ایزوگام کافیست با ما تماس بگیرید.

پیدایش عایق‌های رطوبتی نسل جدید که به ایزوگام شهرت دارند به دلیل ویژگی‌های منحصر به‌ فرد در برابر عایق‌ بندی‌های رطوبتی قدیمی‌تر نظیر آسفالت و قیرگونی، توجه ویژه‌ای را در صنعت ساختمانی به خود اختصاص داده‌اند به طوری که استفاده از این نوع عایق‌های رطوبتی در مراحل مختلف ساختمان‌سازی‌ها اعم از پی و فونداسیون، ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها، پشت‌بام، استخر و نیز در مکان‌های مختلف از جمله مرغداری‌ها رو به گسترش است.

برای خرید آسان و مشاوره تخصصی با کارشناسان ما و سفارش محصول مورد نظر خود و تحویل محصول درب منزل یا محل پروژه در سراسر کشور تماس بگیرید.

ما با تولید متنوع ترین محصولات در زمینه عایق های رطوبتی، بهترین راه حل ها را به مشتریان برای محافظت از ساختمان در برابر آب و رطوبت با کمترین هزینه، در کمترین زمان و بالاترین کیفیت ارائه می دهیم کافیست با ما از سراسر کشور تماس بگیرید.

:: شماره تماس : 09183655579  و  09135290610  ::